Chocoworld

Astazi am fost la Chocoworld!

in vizita la Chocoworld

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am aflat multe informatii interesante despre prepararea ciocolatei, am vazut si mirosit diverse boabe de cacao, precum si toate celelalte ingrediente din care se prepara ciocolata.

 

cum arata pastaia de cacaocate boabe de cacao sunt intr-o pastaie

tipuri de cacao

 

 

 

 

 

 

 

ingrediente pentru ciocolataingrediente pentru ciocolata 2

Dupa ce am aflat cum se obtine cacaoa si cateva detalii despre prepararea ciocolatei am trecut la proba practica!

cum se prepara ciocolata 2ucenicul ciocolatier

cum se prepara ciocolata 3cum se prepara ciocolata 4

cum se prepara ciocolata 5

 

 

 

 

 

 

 

 

Am preparat ciocolata mea preferata din ciocolata alba si ciocolata amaruie si am combinat mai multe ingrediente, ce mi-au fost foarte greu de ales din cele 60 de ingrediente disponibile! Bineinteles ca intai am gustat ingredientele ca sa stiu ce se potriveste mai bine.

Mi-a iesit o ciocolata delicioasa !

cicolata The Mini Chef Alessia

 

 

 

 

 

 

 

 

Am invatat si cum se prepara minunatele praline de ciocolata.Am ales ingredientele cu care sa umplem pralinele, le-am umplut si apoi le-am decorat.

pregatim pralineumplem pralinele

umplem pralinele 2umplem pralinele 3

acoperim pralinelepraline

La sfarsitul seminarului, am luat acasa ciocolata si pralinele create.

Sper sa vizitez din nou cat de curand Chocoworld!

http://heidi-chocolate.com/ro/chocoworld/

One thought on “Chocoworld

Leave a comment